Wednesday, May 30, 2012

fried oreo??

assalamualaikum bloggerians !!! 

hari ini aku cuba resepi baru.. aku ker?? tak ah actually abg aku.. aku tumpang sekaki je.. untung ar ade abg .. *ramai org ckp cam tu abg aku tu memang, balik rumah semua nk cuba.. semalam dier cuba cucur durian.. die kata da lama tak makan, tu pun sebab ad durian kalau tak de harapan~~ mana dtg nyer durian?? turun dari langit haha tak de ar cousins I bg dier dtg umah hari isnin kott.. jauh tu dri MELAKA. . sedap ar gak tapi kena komen ngan parents : durian nyer sikit sgtla dan x rasa sgt durian N today dier cuba fried oreo.. sedap tak?? mesti ar sedap.. air tgn abg aku..tu sebenarnya dikirakan minum petang ar.. tapi waktu aku makan, oreo tu da liat sebab da sejuk.. padan muka saper suruh makan lambat!! kesahh?? pastu aku mkn chocolate plak?? sedap^^ jgn jelly.. chocolate tu ade shape ..comel sgt.. rasa macam tak nak makan..
nk tgk gambr?? nah!!


ni la hasilnya.. saper kata tak jadi?? jadi tau ..

ni la chocolate nya..

hope you all enjoy .. kalau nk rasa  fried oreo mintak ar resepi  kat aku jgn malu2 harimau yer.. tp kalau  nk choc beli sendiri :P

No comments:

Post a Comment