Thursday, May 31, 2012

keSUNYIan sepanjang harri..

Assalamualaikum GUYS !!
kay aku penat ni baru blik dari tuisyen!!! penat sgt!!!!!!!!!!!!!!! kesah?? mesti korang tertanya2 naper baru nk start tuisyen kan?? kan?? kan?? dan pertengahan bulan da... ntah ah ... jgn tanya aku.. tanya ah ayah aku.. back to the TOPIC..aku betul rasa sunyi  sgt...serius wei.. nk nangis jap *sobsob.. asal?? yela ibu aku tak de kat umah.. ibu aku gi SINGAPORE.. buat ape?? ntah.. katanya ada hal..tadi pun ayah aku yg antar gi tuisyen.. takder ar selalunye first day tuisyen ayah N ibu aku antar.. *sobsob.. ect takdela sepanjang hari *title.. ibu aku bertolak tengah hari... dlm waktu tengah hari tu aku byk ah gak tlong ibu aku.. tapi ibu aku gi sehari je.. tak lama korang cakap.. wei tapi SEHARI tu macam SETAHUN kau tahu tak?? lama sgt..!!!!!!!!!!!! insyaAllah ibu balik esok..

sedey gila.. btw comel kan aku... >.<' 







 
saya sayang ibu saya <3


mesti ibu rindu pun rindukan aku gak kan?? kan?? yer... ^^ kay bye 

No comments:

Post a Comment